Islandia zimą. Polowanie na zorzę polarną

Jak to ja lubię… wyjazd miał być niskobudżetowy a i dający dużo możliwości fotografowania, tak więc bilet lotniczy kosztował 470zł w dwie strony osoba a wynajem samochodu na 10 dni to był koszt 1340zł, które podzieliśmy na dwie osoby.

Maroko - wrota Afryki

Maroko to państwo położone w północno-zachodniej Afryce nad Oceanem Atlantyckim i Morzem Śródziemnym. Graniczy z Algierią, Saharą Zachodnią i hiszpańskimi eksklawami: Ceutą i Melillą.

Adršpach, skalne miasto w Czechach

Adršpašskoteplické skály – masyw górski w Sudetach Środkowych, w Czechach, będący fragmentem Gór Stołowych (czes. Broumovska vrchovina), na południe od Kotliny Broumovskiej, w pobliżu miasteczka Teplice nad Metují oraz wsi Adršpach, w północno-wschodnich Czechach.

Pocztówki z Portugalii

17 stycznia - No to tak… fotografowaliśmy długo gwiazdy wczoraj a raczej to jeszcze nawet dziś :P potem jakoś tak wyszło że coś tam posmakowaliśmy winka Porto do snu no i z rana a znaczy jeszcze przed wschodem już jesteśmy na nogach… będziemy fotografowali o wschodzie :)

Indonezja-Sumbawa

Sumbawa – indonezyjska wyspa w archipelagu Małych Wysp Sundajskich, między wyspą Lombok a Flores. Jej powierzchnia wynosi 15 448 km². Silnie rozwinięta linia brzegowa. Wyspa jest górzysta, o wysokości do 2850 m n.p.m..

Rodzinnie samochodem po Włoszech

Kolejne rodzinne wakacje objazdowe Oplem Movano przystosowanym do mieszkania i gotowania. Sposób zwiedzania jaki uwielbiamy. Nocujemy gdzie chcemy, nawet w najbardziej odległych miejscach Alp możemy zatrzymać się na pyszny obiad…

Indonezja - Lombok

Lombok – indonezyjska wyspa w archipelagu Małych Wysp Sundajskich, położona między wyspami Bali i Sumbawa. Cieśniną Lombok między wyspami Lombok i Bali przebiega linia Wallace’a.

Indonezja - Bali

Bali to indonezyjska wyspa w archipelagu Małych Wysp Sundajskich. Jest położona w łańcuchu wysp; od Jawy oddziela ją cieśnina Bali, a od wyspy Lombok cieśnina Lombok.

Azja część I - Wietnam

Wietnam to państwo w Azji Południowo-Wschodniej, leżące na Półwyspie Indochińskim. Graniczy z Chinami, Laosem i Kambodżą. Z liczbą ludności ponad 90 mln jest piętnastym co do wielkości populacji państwem świata.

Po prostu Alpy

Alpy Zachodnie – zachodnia część Alp, położona na terenie Francji, Włoch, Szwajcarii i Monako. Od Alp Wschodnich różnią się budową geologiczną oraz geologicznym czasem powstania.

Korsykańska jesień

Od zawsze chciałem zobaczyć Korsykę ale zawsze wpadały jakieś inne wyjazdy a i nie mogłem trafić na dobrą promocję na loty. Zeszłej jesieni udało się znaleźć fajne loty na Korsykę, czas miałem wolny więc wraz z kolegą Michałem ruszyliśmy w drogę.

Hiszpania - Tarragona i okolice

W końcówce września udało mi się znaleźć trochę wolnego czasu i wybrać się z rodziną na wakacje. Tak jak zawsze bez większego planowania, jedynie wiedziałem które miejsca są warte według mnie uwagi. Mieliśmy kupione tanie bilety na lot do Barcelony i zarezerwowany samochód w Atesa. Reszta klarowała się na bieżąco ...

Kilka dni w Marsylii

Miasto w południowej Francji, nad Morzem Śródziemnym, drugie co do wielkości w kraju i trzeci zespół miejski. Położona jest w regionie Prowansja-Alpy-Lazurowe Wybrzeże, w departamencie Delta Rodanu, którego jest stolicą. Założona przez Greków z Fokai ok. roku 600 p.n.e. jako Μασσαλία (Massalia).

Portugalia - od Faro do Lizbony cz.1

Od Faro do Lizbony – czyli część pierwsza styczniowego wyjazdu z kolegą Grzegorzem do Portugalii, gdzie przemierzyliśmy drogę od Faro do Porto wypożyczonym VW Golfem.

Kambodża cz.IV

Dziś budzimy się wyspani po 6 rano. Chwila relaksu i poranna toaleta. Po 7 idziemy na śniadanko do miejscowej jedynej knajpki:) na śniadanko bierzemy omlecik z pysznymi dodatkami, chłopaki herbatkę a ja piwko :) po śniadanku siedzimy sobie jeszcze chwilkę po czym idziemy spenetrować drugą stronę wyspy.

Kambodża cz.III

Budzimy się chwilkę po siódmej. Ogarniamy się i idziemy coś zjeść. Dziś na śniadanko smażone kluseczki z warzywami i owocami morza za jedyne 6.000 czyli 1.5$. Po śniadanku idziemy na przystań poszukać łodzi którą popłyniemy na wyspę Koh Russei (Bamboo Island). Znajdujemy naszą łajbę, Piotrek kupuje sobie okularki ...

Kambodża cz.II

Niestety ceny miejscowych bazarków z jedzeniem są mocno dla turystów. Na mieście za jedzonko można zapłacić 1$ a tu za podobne smażone kluski lub ryż z warzywami trzeba dać 3$. Trochę to dziwne i nie realne cenowo patrząc ile ryżu jest uprawiane wokoło i jak jest on tani. Po całodziennym ...

Kambodża

Kambodża – państwo w południowo-wschodniej Azji, na Półwyspie Indochińskim, nad Zatoką Tajlandzką. Graniczy od zachodu i północy z Tajlandią (długość granicy – 803 km), od północy z Laosem (541 km), a od wschodu z Wietnamem (930 km).

Pozdrowienia z Niceii

Nicea (fr. Nice, wł. Nizza, prow. Niça, Nissa) – miejscowość i gmina we Francji, w regionie Prowansja-Alpy-Lazurowe Wybrzeże, w departamencie Alpy Nadmorskie. – Wikipedia

Pocztówki z Portugalii cz.2

18 stycznia - Rano po deszczowej nocy już na szczęście nie pada. Jemy jakieś śniadanko i ruszamy do Lizbony…